Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2011 12:37 - Жена
Автор: venka Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2641 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Жена  и на 20, и на 30, и на 100.

Това понятие „Жена” в днешно време е на изчезване.

Загубихме всичко женско в себе си.

Само обвивката остана.

Жена – дом, топлина, нежност, усмивка, шепот....

Усещане за жена.

Противоположностите се привличат, казват. Но между мъжа и жената постепенно се размиват.

Опитваме се да сме еднакви, равни, във всичко.

Жените – силни, борбени, властни.

Мъжете – пасивни, слаби, суетни.

Спомням си баба ми. Хората се обръщаха след нея, казвайки „гледана жена”, а дядо ми „засукваше мустак” с гордост.

Сега всичко е комерсиално.

Как да възпитам дъщеря си!?




Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Сп. мен
27.08.2011 12:59
децата трябва да имат добра морална и духовна основа, но без да им се налага само 1 гледна точка... Умереност, без ограниченост...
цитирай
2. kalabak - Не й вдъхвай омраза. Тогава е по-...
27.08.2011 16:46
Не й вдъхвай омраза. Тогава е по-лесно.
цитирай
3. mrgreen - Най-сетне някой да каже нещо вярно ...
28.08.2011 22:26
Най-сетне някой да каже нещо вярно за мъжа и жената. Всичко това съм си го мислил и аз, дори с по-големи подробности. И аз помня дядо ми и баба ми. Дори се гордея с тях. Но, какво ли ще е след още две поколения да речем...
Поздрав!
цитирай
4. starotomagare - Как да наречеш жена същество което е загубило почти всичко женско?
10.05.2013 20:29
Големия губещ от еманципацията са преди всичко самите жени ,децата и цялото общество .Семейство в което мъжа се прибира по принуда а децата само търсят подходящия момент да се изнижат на вън когато и двамата са заедно не е истинско и здраво.Класическите женски добродетели се считат за анахронизъм.Мъжете също търсят своята ниша за да оцеляват в условията на такова семейство или се пропиват ,люшкат се от депресия към насилие, а все повече прибягват и към автоагресия.Обща криза на ценностите.Дори някогашното ,,Учи за да не работиш "като някакъв стимул все повече губи смисъл в очите на децата при вида на масовата безработица на вишисти и преживяването им на каква да е работа при мизерно заплащане.При жените класическия сексуален тормоз е прераснал в проституция за оцеляване и успех в работата.На какъв морал може да научи децата си (и преди всичко момичетата)такава жена.Някога поне общството изкрено или престорено е било съдията който строго е следял за морала и е отричал всяка неморална проява ,то днес е главния развратител в лицето на медиите и цялостния живот.Ненормалното е станало мярка за нормалност и тенденцията е все по-големи извръщения да се превръщат в норма.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: venka
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 229561
Постинги: 103
Коментари: 80
Гласове: 165
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930